Bewust met de toekomst

Klinkt logisch toch?

Bewust met de toekomst

Klinkt logisch toch?

Hier vindt je een overzicht van de meest gestelde vragen:

Algemeen

Ik wil een afspraak maken

Stuur een mail naar advies@goodfinanz.nl of bel 040-3400110 om een afspraak te maken.

Hoe kan ik een wijziging of een mutatie doorgeven?

Omdat het belangrijk is dat er bij een wijziging een adviseur met u meekijkt, vragen wij je contact met ons op te nemen. Geef een wijziging of mutatie bij voorkeur schriftelijk door via advies@goodfinanz.nl

Krijg ik een nieuw polispasje / verzekeringspasje (met groene kaart)?

Omdat het maken van de verzekeringspasjes erg milieubelastend is en de meeste landen tegenwoordig een digitale groene kaart accepteren, hebben we er voor gekozen om niet meer automatisch nieuwe pasjes te laten maken. De digitale groene kaart kun je vinden in je Verzekering App zodat je deze altijd bij de hand hebt.

De digitale groene kaart wordt geaccepteerd in alle 28 EU-landen plus Andorra, Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland.

Wil je toch graag een verzekeringspasje of papieren groene kaart ontvangen, dan kan dat natuurlijk. Neem dan contact met ons op.

Ik heb een vraag over mijn verzekering of hypotheek

Stuur je vraag naar advies@goodfinanz.nl of bel 040-3400110

Ik wil een schade melden

Een schade is natuurlijk vervelend. Maar wees gerust, we gaan je zo goed mogelijk helpen met de afhandeling van je schade. We kunnen je het snelst helpen, als je de schade online (via mijn polissen) meldt, of via je VerzekeringApp. Heb je dat al gedaan? Dan nemen we altijd binnen 24 uur (of in het weekeinde de eerst volgende werkdag) contact met je op. Kijk ook op onze website bij schade melden, daar staan de belangrijkste zaken uitgelegd.

Kom je er niet uit, of ben je je inloggegevens kwijt? Laat het ons weten via info@goodfinanz.nl of bel 040-3400110.

Aansprakelijkheidsverzekering

Ik ben aansprakelijk gesteld omdat ik schade heb veroorzaakt

Meld de schade online of via de VerzekeringApp. Stuur de volgende gegevens mee:
– schriftelijke aansprakelijkheids-stelling (een brief van de benadeelde waarin hij je aansprakelijk stelt. Hierin moet ook staan waarom hij/zij vindt dat je aansprakelijk bent en wat het schadebedrag is).
– Een onderbouwing van het schadebedrag (bijvoorbeeld een offerte voor reparatie of een aankoopbon).

Autoverzekering

Hoe kan ik een wijziging of een mutatie doorgeven?

Omdat het belangrijk is dat er bij een wijziging een adviseur met u meekijkt, vragen wij je contact met ons op te nemen. Geef een wijziging of mutatie bij voorkeur schriftelijk door via advies@goodfinanz.nl

Ik heb een nieuwe auto gekocht en kan jullie niet bereiken

Indien je buiten kantooruren een auto wilt verzekeren, stuur dan een email met het kenteken + je de meldcode van je auto
(laatste 4 cijfers van uw chassisnummer) naar info@goodfinanz.nl

Wij geven je dan, vanaf het moment van verzending, tot de eerstvolgende werkdag voorlopige dekking. Je bent dan meteen verzekerd en kunt direct kunt gaan rijden. Op de eerstvolgende werkdag nemen wij dan contact met je op om de wijziging verder in orde te maken.

Ik heb glasschade (sterretje of ruitbreuk)

Bij een ruitschade kun je rechtstreeks contact opnemen met Carglass (088-0406406) of Autotaalglas (0800 – 0828). Bij reparatie betaal je geen eigen risico (alleen bij complete ruitvervanging).

Mijn auto is gestolen

Doe bij diefstal altijd zo snel mogelijk aangifte bij de politie en informeer het verzekeringsbureau voertuigcriminaliteit op 071-3641777

Meldt de diefstal daarma zsm bij GoodFinanz op schade@goodfinanz.nl of bel 040-3400110. Wij informeren je over de verdere afhandeling.

Krijg ik een nieuw polispasje / verzekeringspasje (met groene kaart)?

Omdat het maken van de verzekeringspasjes erg milieubelastend is en de meeste landen tegenwoordig een digitale groene kaart accepteren, hebben we er voor gekozen om niet meer automatisch nieuwe pasjes te laten maken. De digitale groene kaart kun je vinden in je Verzekering App zodat je deze altijd bij de hand hebt.

De digitale groene kaart wordt geaccepteerd in alle 28 EU-landen plus Andorra, Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland.

Wil je toch graag een verzekeringspasje of papieren groene kaart ontvangen, dan kan dat natuurlijk. Neem dan contact met ons op.

Ik heb een auto-ongeval gehad

Op de weg gebeuren jaarlijks veel ongelukken. Wanneer je met je auto bij een ongeluk betrokken raakt moet je altijd een Europees schadeformulier invullen. Dat kan op papier of via de app. Het formulier vul je altijd samen met de tegenpartij in. Met het Europees schadeformulier kan de verzekeraar bepalen om wat voor een schade het gaat en welke stappen er ondernomen moeten worden.Stuur het schadeformulier naar ons op. Wij informeren je dan zsm over de afhandeling.

Moet je auto worden weggesleept? Bel dan met de verzekerings alarmcentrale 088-1121816

Kom je er niet uit, ben je je inloggegevens kwijt of heb je een schadeformulier op papier nodig? Laat het ons weten via info@goodfinanz.nl of bel 040-3400110.

Inboedel en woonhuisverzekering

Hoe kan ik een wijziging of een mutatie doorgeven?

Omdat het belangrijk is dat er bij een wijziging een adviseur met u meekijkt, vragen wij je contact met ons op te nemen. Geef een wijziging of mutatie bij voorkeur schriftelijk door via advies@goodfinanz.nl

Ik heb een kapotte ruit/ glasschade

Heb je een glasverzekering? Neem dat bij glasschade contact op met de ruitherstelservice: 0900-2004097. De factuur gaat dan rechtstreeks naar de verzekeraar.

Ik wil een schade melden

Een schade is natuurlijk vervelend. Maar wees gerust, we gaan je zo goed mogelijk helpen met de afhandeling van je schade. We kunnen je het snelst helpen, als je de schade online (via mijn polissen) meldt, of via je VerzekeringApp. Heb je dat al gedaan? Dan nemen we altijd binnen 24 uur (of in het weekeinde de eerst volgende werkdag) contact met je op. Kijk ook op onze website bij schade melden, daar staan de belangrijkste zaken uitgelegd.

Kom je er niet uit, of ben je je inloggegevens kwijt? Laat het ons weten via info@goodfinanz.nl of bel 040-3400110.

Rechtsbijstand

Ik heb een vraag over rechtsbijstand of heb rechtsbijstand nodig

Wij zijn geen juristen. Daarom kun je voor vragen over je rechtsbijstand het beste rechtstreeks bellen met ARAG, 033 – 434 2350 of DAS, 020 – 6517 517 (kijk op je polis bij wie je recht hebt op rechtsbijstand). Je krijg dan meteen een jurist aan de lijn die je eerste vragen kan beantwoorden en kan bepalen of je zaak in behandeling kan worden genomen.

Reisverzekering

Ik heb hulp nodig in het buitenland

Bel altijd de verzekerings alarmcentrale op 0031-88-1121816 

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal tijdens een reis of vakantie

Doe bij verlies of diefstal altijd zsm aangifte bij de plaatselijke politie en het hotel en/of reisleiding en meld de schade z.s.m. bij terugkomst.